Winkelmand

Servir, adorer, apprécier!

Klantenservice

We helpen u graag verder.

Veel gestelde vragen

Nee, helaas is de markt voor biologische kaas nog niet zo groot dat men ervan kan leven. Het predicaat/keurmerk biologisch is ook erg duur. Wij halen onze kaas bij kleine boeren die duurzaam, handmatig en zonder chemische toevoegingen hun kaas maken. Op deze manier proberen wij bij te dragen aan een gezondere wereld.

Klopt. We rijden met twee vrachtauto’s in de omgeving van Scherpenzeel, en maken gebruik van (internationale) pakketdienst. Echter zijn onze trucks voorzien van de schoonste en nieuwste filtertechnieken. Daarnaast maken wij gebruik van de diensten van DPD, welke 100% CO2-neutraal is.

Het assortiment buitenlandse kaas is enorm. Twee kazen met exact dezelfde bereidingswijze, maar uit een andere plaats kan al een andere naam hebben. Stuur daarom uw wensen naar ons op, dan hebben wij vast en zeker een goed alternatief. Ook bent u altijd welkom op de markt. Daar kunnen we u direct van goed advies voorzien.

Meer informatie over ons bedrijf, en de markten waar wij staan vindt u hier.

Jazeker! Vul bij het afrekenen het adres van de geadresseerde in. Wij versturen naar de landen: België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Luxemburg, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Zweden.

Klik boven in de pagina op “Mijn Account”. Hier kunt u kiezen uit een inlogscherm voor bestaande klanten, of om een nieuwe account aan te maken.

Nee, dit is niet verplicht. Wel kunt u op die manier zien welke kazen u eerder heeft besteld. Zo onthouden wij voor u wat er de vorige keer op uw borrelplank lag.

Dat kan zeker. Wij leveren in Utrecht en Gelderland al aan meerdere horecazaken. Neem voor een offerte of kop koffie contact met ons op. Dit kan via horeca@mijnkaasplank.nl

Verzenden en Ontvangen

Wij hebben erg goede ervaringen met DPD, en gebruiken deze vervoerder voor zowel binnen- als buitenlandse zendingen.  Daarnaast staan zij bekend om een duurzame CO2-neutrale levering.

Ongeveer 98% van de zendingen binnen Nederland wordt de eerstvolgende werkdag geleverd. Het kan echter gebeuren dat het pakket niet binnen een werkdag geleverd wordt. Geen zorgen, de kaas blijft een aantal dagen koel. Mocht het uit de hand lopen, neem dan contact op met ons. Dit kan via ons contactformulier, of per mail naar info@mijnkaasplank.nl

We kunnen een poging doen om contact op te nemen met DPD om het adres te laten wijzigen. Dit heeft altijd invloed op de verwachte leverdag van het pakket. Ook als het pakket naar een parcelshop doorgestuurd dient te worden.

In principe wordt het pakket eerst bij uw buren aangeboden. Als daar niemand aanwezig is, wordt het dezelfde of volgende werkdag bij de parcelshop bij u in de buurt geleverd. Dit is te volgen in de tracking van de DPD op www.tracking.dpd.de

Ja, als de bestelling de avond ervoor is klaargemaakt krijgt u dit per mail bevestigd. Wij proberen echter zoveel mogelijk producten vers af te snijden. Het kan daarom gebeuren dat wij de producten op de dag zelf pas snijden en inpakken. U krijgt dan geen bevestigingsmail.

Dat vinden wij oprecht jammer. Ons uitgangspunt is om een constante, hoge kwaliteit te leveren. Helaas is hier zo te horen niet aan voldaan. Wij ontvangen graag meer informatie van u wat hiervan de reden is. Uiteraard staat het u vrij een product te retourneren. De bedenktijd hiervoor is 14 dagen. Om hygiënische redenen kunnen wij de producten welke al gebruikt/genuttigd zijn niet accepteren. Naar aanleiding van de door u verschafte informatie proberen wij tot een geschikte oplossing te komen.

Het is mogelijk producten te ruilen. De kosten voor het retourneren komen echter voor uw eigen rekening. Daarnaast beoordelen wij eerst het geretourneerde product alvorens wij een nieuw product versturen.

U kunt uw product retour sturen onder vermelding van uw ordernummer naar:

Mijn Kaasplank.nl

Stationsweg 415

3925CD Scherpenzeel

Wij doen ons best de zendingen zoveel mogelijk te volgen. Mocht het pakket niet bij u zijn aangekomen, neemt u dan alstublieft contact met ons op. Dit kan via het contactformulier, of per mail naar info@mijnkaasplank.nl

Vervelend! Staan de items wel op de pakbon? Dat zou betekenen dat wij ze wel meegestuurd zouden hebben. Stuur ons alstublieft een mailtje of vul het contactformulier in, dan zoeken wij het voor u uit.

Pakketten zijn verzekerd bij DPD mits wij de juiste foto’s aan kunnen leveren. Graag ontvangen wij daarom de volgende foto’s per mail naar info@mijnkaasplank.nl:

  • Een foto van de binnenverpakking
  • Een foto van de buitenverpakking
  • Een foto van de beschadigde items

Zonder deze foto’s kunnen wij uw claim helaas niet in behandeling nemen.

Vers garantie

Altijd vers gesneden!

Gekoelde verzending

En vacuüm verpakt! Zo blijft de kaas lekker lang vers.

100% Veilige Betaling

iDeal / MasterCard / Visa